Pakiety Maxa będą kosztować w Polsce od 19,99 zł do 49,99 zł miesięcznie
Platforma Max zajmie na rynku miejsce serwisu HBO Max (fot. materiały prasowe)
Od 19,99 zł do 49,99 zł miesięcznie kosztować będą pakiety nowej platformy streamingowej Max, którą we wtorek 11 czerwca w Polsce uruchamia Warner Bros. Discovery.
Najmniej – 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł rocznie – trzeba będzie zapłacić za pakiet podstawowy z reklamami. Umożliwi oglądanie seriali, filmów i programów w jakości full HD na dwóch urządzeniach jednocześnie, a także kanału TVN.
Czytaj też: Podcasterka kryminalna prowadzącą "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie" w TVP 3 Katowice
Pakiet standardowy (29,99 zł miesięcznie lub 299 zł za rok; bez reklam) dodatkowo pozwoli na pobranie do 30 filmów, które będzie można oglądać offline, a poza TVN dostępne będą kanały HBO, HBO 2 i HBO 3.
Najdroższy będzie pakiet premium (49,99 zł miesięcznie lub 499 zł rocznie). Treści oglądać będzie można na czterech urządzeniach jednocześnie nie tylko w jakości Full HD, ale i 4K i z dźwiękiem Dolby Atmos przy wybranych pozycjach. Da również możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, w tym 30 filmów.
Do każdego bazowego pakietu dokupić będzie można pakiet dodatkowy Kanały TV i Sport (20 zł miesięcznie) z 25 kanałami na żywo, w tym TVN 24, TVN Siedem, CNN, Eurosport 1, Discovery Channel.
Czytaj też: Marek Zając wicedyrektorem biura programowego TVP. Wcześniej był szefem Polsat Rodzina
Jak podano w komunikacie, aktualni użytkownicy HBO Max (subskrypcja serwisu kosztuje 29,99 zł miesięcznie) zachowają swój wcześniejszy plan subskrypcji, cenę usługi, cechy i funkcjonalności platformy. Z kolei obecni użytkownicy Playera będą mieli możliwość skorzystania z przygotowanej dla nich promocji na pakiety subskrypcji w Maxie.
Dla porównania SkyShowtime, który ruszył przed rokiem, kosztuje 19,99 zł w wersji z reklamami i 24,99 zł bez reklam (wszystkie ceny za subskrypcje miesięczne). Za Disney+ trzeba zapłacić 37,99 zł, za Apple TV+ – 34,99 zł. Dostęp do Viaplay waha się od 15 zł bez sportu do 55 zł z pełną ofertą, a do Netfliksa – w zależności od pakietu od 29 zł do 60 zł. Z kolei Prime Video Amazona to wydatek 10,99 zł miesięcznie lub 49 zł rocznie.
Czytaj też: Czabański i Świrski rozdali szefom rad nadzorczych mediów publicznych dokument z instrukcjami
(KOZ, 04.06.2024)