Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pakiety Maxa będą kosztować w Polsce od 19,99 zł do 49,99 zł miesięcznie

Platforma Max zajmie na rynku miejsce serwisu HBO Max (fot. materiały prasowe)

Od 19,99 zł do 49,99 zł miesięcznie kosztować będą pakiety nowej platformy streamingowej Max, którą we wtorek 11 czerwca w Polsce uruchamia Warner Bros. Discovery.

Najmniej – 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł rocznie – trzeba będzie zapłacić za pakiet podstawowy z reklamami. Umożliwi oglądanie seriali, filmów i programów w jakości full HD na dwóch urządzeniach jednocześnie, a także kanału TVN.

Czytaj też: Podcasterka kryminalna prowadzącą "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie" w TVP 3 Katowice

Pakiet standardowy (29,99 zł miesięcznie lub 299 zł za rok; bez reklam) dodatkowo pozwoli na pobranie do 30 filmów, które będzie można oglądać offline, a poza TVN dostępne będą kanały HBO, HBO 2 i HBO 3.

Najdroższy będzie pakiet premium (49,99 zł miesięcznie lub 499 zł rocznie). Treści oglądać będzie można na czterech urządzeniach jednocześnie nie tylko w jakości Full HD, ale i 4K i z dźwiękiem Dolby Atmos przy wybranych pozycjach. Da również możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, w tym 30 filmów.

Do każdego bazowego pakietu dokupić będzie można pakiet dodatkowy Kanały TV i Sport (20 zł miesięcznie) z 25 kanałami na żywo, w tym TVN 24, TVN Siedem, CNN, Eurosport 1, Discovery Channel.

Czytaj też: Marek Zając wicedyrektorem biura programowego TVP. Wcześniej był szefem Polsat Rodzina

Jak podano w komunikacie, aktualni użytkownicy HBO Max (subskrypcja serwisu kosztuje 29,99 zł miesięcznie) zachowają swój wcześniejszy plan subskrypcji, cenę usługi, cechy i funkcjonalności platformy. Z kolei obecni użytkownicy Playera będą mieli możliwość skorzystania z przygotowanej dla nich promocji na pakiety subskrypcji w Maxie.

Dla porównania SkyShowtime, który ruszył przed rokiem, kosztuje 19,99 zł w wersji z reklamami i 24,99 zł bez reklam (wszystkie ceny za subskrypcje miesięczne). Za Disney+ trzeba zapłacić 37,99 zł, za Apple TV+ – 34,99 zł. Dostęp do Viaplay waha się od 15 zł bez sportu do 55 zł z pełną ofertą, a do Netfliksa – w zależności od pakietu od 29 zł do 60 zł. Z kolei Prime Video Amazona to wydatek 10,99 zł miesięcznie lub 49 zł rocznie.

Czytaj też: Czabański i Świrski rozdali szefom rad nadzorczych mediów publicznych dokument z instrukcjami

(KOZ, 04.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.